Avatar billede Ole-dkdk Novice
29. december 2015 - 07:37 Der er 2 kommentarer

er det svært at lave et html script ?

er det svært at lave et html script og bruge det på sin hjemmeside.
for mig er det svært, og derfor bruger jeg eksperten i håb om starte en dialog,

Er jeg langt ude eller muligt for en ekspert ?
skal man på kurser eller kan man tilpasse eksisterende scripts.
er java-script måske forældet ?
er spørgsmålet fejlformuleret ?
er ingen svar, det samme som ingen løsninger ?
og hvordan gør andre tænker jeg.
- ole -
Avatar billede michael_stim Ekspert
29. december 2015 - 07:48 #1
er det svært at lave et html script og bruge det på sin hjemmeside. Nej
for mig er det svært, og derfor bruger jeg eksperten i håb om starte en dialog,

Er jeg langt ude eller muligt for en ekspert ? Det er fuldt muligt, også for en ikke ekspert.
skal man på kurser eller kan man tilpasse eksisterende scripts. Du behöver ikke gå på nogle kurser for at läre HTML, kender mange der aldrig har läst nogen form for IT og arbejder professionelt med det
er java-script måske forældet ? Nej
er spørgsmålet fejlformuleret ? Nej
er ingen svar, det samme som ingen løsninger ?
og hvordan gør andre tænker jeg. Det er meget forskelligt hvordan folk gör. Visse tager en uddannelse, andra lärer sig selv på f ex nettet osv
- ole -
Avatar billede Ole-dkdk Novice
29. december 2015 - 08:36 #2
Tak Michael, for hurtig og seriøs besvarelse
også bevarelse af alle mine spørgsmål.
Det gik hurtigere end jeg forventede.
- jeg var faktisk ikke optimistisk
- jeg har haft et spørgsmål i over en måned uden kommentarer
det var jo rart om nogen gjorde det til en dialog,
det behøves ikke at være løsninger, men bare lidt vejledning
eller spørgsmål, så man kan komme videre.......

Jeg vil nok prøve at omformulere mine spørgsmål
prøve igen og håbe på en dialog.
ikke give op.

Tak for hurtig og seriøs besvarelse.  Ole