Avatar billede BProbst Nybegynder
01. januar 2016 - 11:18 Der er 2 kommentarer

Søger asus bærbar max 14'' max ca 5500kr min 256gb. GODT NYTÅR.

Krav til bærbar.

Asus
13- max 14''
Min. 256gb hdd eller bedre ssd
Sd kort læser.
Lys i tastaturet.
Ok hurtig.
Pris max ca.5500kr

Vil gerne have fingeraftryks kode læser og touch skærm eller transformer men ikke krav.

Håber i har nogle gode forslag da jeg virkelig ikke han finde ud af hvad for en jeg vil købe mig. Kom gerne med links hvis i har nogle, og Godt nytår til jer alle.
Avatar billede BProbst Nybegynder
01. januar 2016 - 16:37 #2
Den er tæt på ja, men ville virkelig gerne have lys i tastaturet.