Avatar billede susensnusen Novice
01. januar 2016 - 13:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

geninstallation af fabriksinstillinger

Min computer vil ikke starte op og melder en rodårsag som problemet. Kører nu Recovery management og er igang med at gendanne fabriksinstillingerne, hvor den gemmer filerne på c-drevet. Denne proces er nu ved punkt 5(gendan status)og ialt har det tidsmæssigt stået på i 44 timer. Kan det passe at det skal tage så lang tid? For ca. 14 dage siden lavede jeg en komplet geninstallering af fabriksinstillingerne og er ked af at der allerede nu igen er rav i den. Håber nogen kan hjælpe mig.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. januar 2016 - 17:29 #1
Spekulerer måske på om der er fejl på harddisken siden den så hurtigt ikke vil starte op.
Måske du skal have en ny disk.

Og nej 44 timer er ikke den tid det skal tage. At indlægge til fabriksindstillinger bør ikke tage mere end en time.
Hvilket styresystem kører du?
Har du produktnøglen?
Avatar billede susensnusen Novice
02. januar 2016 - 20:29 #2
Mange tak for det hurtige svar. Jeg har Windows Home Premium Og har produktnøglen. Jeg afbrød gendannelsen og da jeg igen startede computeren op, meldte den at den ikke havde været i stand til installere Windows. Jeg installerede det så med en disk. Har kørt et tjek at harddisken og det så ud  som om at der blev foretaget en masse rettelser. Siden jeg fik startet min computer op igen, har den ikke kunne holde strøm, hvilket sikkert ikke har noget at gøre med mit første problem. Vil du smide et svar, så jeg kan give point :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
02. januar 2016 - 23:27 #3
ok kommer her