Avatar billede andre402 Nybegynder
01. januar 2016 - 18:51 Der er 1 kommentar

Mine blæsere larmer! hjælp!

Hej :)

jeg har haft min ASUS X550L notebook i ca. 2,5 år nu. Den havde oprindeligt windows 8.1, men den er blevet opgraderet til windows 10 nu.

Lige siden jeg har opgraderet min computer, er mine blæsere begyndt at larme helt vil meget en gang imellem. Det er koldt luft der kommer ud af blæseren, så det kan ikke være fordi at computeren er varm. Lyden er meget høj, og det er meget irriterende at høre på, når man sidder og koncentrere sig om skole og lektier. Det plejer at stoppe når jeg har haft slukket computeren, men det kommer hele tiden igen på et tidspunkt.

Mit spørgsmål til jer derude er om i ved hvad det er der kan være galt med mine blæsere, og om i ved hvordan man fikser det.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. januar 2016 - 20:54 #1
Prøv denne video, og måske også de næste for at tilrette dit system.
Det kan muligvis ændre på måden blæseren agerer:

https://www.youtube.com/watch?v=lmCOMMl_yOE

Jeg har fjernet så meget jeg kan på min Win 10 bærbar, og jeg har fået en fornuftig løsning med dette.
Jo mindre der kører i baggrunden, jo bedre.
Hvis du ikke vil fjerne noget, så håber jeg at andre har et andet bud på hvad der kan gøres.