Avatar billede tifojuve Juniormester
02. januar 2016 - 10:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Trådløs mus: Byttet om på x og y akse

Hej.

Jeg har en trådløs mus fra Trust - en basismus med højre/venstre.knapper, hjul og en DPI-knap. Musen er pludseligt begyndt at flytte sig i x-aksens retning når jeg bevæger den i y-aksens - og omvendt. Driveren er opdateret, så jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre?

Jeg kører:

Windows 7 Home Premium SP1
ASUS K75V bærbar PC (ca. 3 år gammel).
Avatar billede 220661 Ekspert
02. januar 2016 - 11:17 #1
Ved ikke hvilken mus du har ud over navnet, men som jeg læser det har de noget software der hedder "trust mouse fix software" som måske kan løse dit problem.
Jeg har fundet det her under download for denne mus her:
http://www.trust.com/en/product/19938-sura-wireless-mouse-black-grey
Avatar billede 220661 Ekspert
02. januar 2016 - 11:19 #2
Måske dette program er ens for alle Trust trådløse mus?
Men søg på din mus og se i bunden om der under download skulle være dette program du kan hente.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. januar 2016 - 11:20 #3
Tjek også om sensor i bunden er ren for skidt og møj
Avatar billede tifojuve Juniormester
02. januar 2016 - 12:14 #4
Hej 220661.

Det hjalp, men derefter gik musen helt i stå. Det viste sig dog at være fordi batteriet var løbet tør :) Nu fungerer den perfekt.

Tak for hjælpen. Skriv et svar, så du kan få dine points.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. januar 2016 - 12:29 #5
super :-)