Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
04. januar 2016 - 12:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Er Outlook.com et godt valg ?

Jeg har haft Hotmail.

Men må indrømme, at jeg ikke har brugt Hotmail i laaaaaang tid.

Nu ser jeg, at det er Outlook.com i stedet for.

Men - Er det så et godt valg ?

Hvad har Outlook.com ?

Af gode sider og af dårlige sider.

Er det noget, som er værd at satse på ?
Avatar billede jensenjs Juniormester
04. januar 2016 - 12:42 #1
Det er det samme.
Du kan logge ind på outlook.com med din hotmail adresse og kode.

Hotmails historie er mange år gammel, jeg var blandt de tidligste der fik en hotmail adresse tilbage i 90erne.

Hotmail blev siden overtaget af Microsoft, og uanset hvad nogen sikkert vil skrive, så fungerer det fint.

Så prøv at logge ind på outlook.com med din hotmail adresse.

Af gode og dårlige sider, det virker som langt de fleste ganske problemfrit og uanset hvad nogen vil sige så virker det, det er også derfor at jeg igen begyndte at bruge min hotmail adresse og har oprettet de tilladte 10 aliasser.

Men hvis din hotmail har været inaktiv i en længere periode så vil den være deaktiveret IKKE LUKKET, men eventuelle ting du har haft liggende vil efter en reaktivering være væk.
(her taler jeg dog af erfaring der er en del år gammel)

Men igen hvis du ikke ligefrem vil købe dit eget domæne osv. så kan jeg da kun anbefale at du beholder dun hotmail hvis det er muligt.

Du kan skifte mellem dine aliasses til at være primær adresse (login adresse)

Jeg kan kun ud fra egen erfaring sige jeg har ikke på noget tidspunkt haft nogen problemer.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
04. januar 2016 - 14:27 #2
T*A*K jensenjs ...

Smid et "svar" til points ...

Jeg vil prøve. ( Senere )
Avatar billede jensenjs Juniormester
04. januar 2016 - 15:08 #3
Behold bare point selv
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
04. januar 2016 - 15:11 #4
T*A*K, som byder ...
Avatar billede bpb Seniormester
04. januar 2016 - 18:43 #5
Hej  -  jeg har haft en Outlook/Hotmail konto i flere år.

Desværre har den haft problemer med at modtage mails.

Et af problemerne svarer til, hvad der er beskrevet her:

www.hmailserver.com/forum/viewtopic.php?t=27697

Du kan med lethed finde flere eksempler ved at google lidt.