Avatar billede hist Praktikant
09. januar 2016 - 21:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Word Press og youtube

Hej er der nogen der kan hjælpe mig med mit word Press ?
Jeg kan ikke få den til at vise youtube videoer.
Jeg kan godt få den frem på side men jeg kan ikke få den til at afspille den.
Det er HTTP://www.321spil.dk
Avatar billede thomas Praktikant
10. januar 2016 - 23:20 #1
Det ser ud til at du har sat z-index: -40 på .ct-post i custom-style.css

Det gør at alt indhold i denne del af sitet bliver positioneret bagom f.eks. <div id="content" role="main"> og kontrollerne for videoen kan ikke bruges.

Om du sletter det fra dit stylesheet skal det virke.
Avatar billede hist Praktikant
11. januar 2016 - 17:07 #2
super mange tak
Avatar billede hist Praktikant
15. januar 2016 - 08:57 #3
nu når jeg har dig kan jeg så ikke lige høre dig om noget mere :D
du kan se min forside der er en stribe med alt det nye der er lagt ind men går man ind på en af dem frieksempel http://321spil.dk/lidt-selvglad-abe-hygger-sig/ så er det meste af striben bag ved noget andet kan du se hvad der skal ændres ?
Avatar billede thomas Praktikant
16. januar 2016 - 23:32 #4
Er ikke sikker på hvad du mener.