Avatar billede finnold Novice
13. januar 2016 - 23:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

På Herrens mark med outlook 2010

Har forsøgt at opdatere mit ellers hidtil udmærket fungerende windows 10, men nu er det gået helt galt. Jeg kan ikke finde mine mails, som først dukker op når de bliver aktiverede. I øvrigt ser selve skærmbilledet meget mærkeligt ud.
Jeg er godt klar over, at det må være et spørgsmål om justering, men hvor?
Tidligere havde jeg ikke problemer med at højreklikke  på skærmen og så vælge hvordan skærmen skulle se ud. Men når jeg højreklikker nu dukker AMD Catalyst Control Center op og tilbyder mig en række muligheder som jeg ikke kan finde ud af at vælge til eller fra. HJÆLP
Avatar billede 220661 Ekspert
14. januar 2016 - 20:14 #1
Outlook bruger jeg ikke.
Skræm indstillinger:
start-indstillinger-system-avancerede skærmindstillinger.
Kan du rette det til her så det bliver rigtigt?

AMD Catalyst Copnrol Center behøver normalt ikke starte med Windows, så højreklikker du på proceslinjen og vælger jobliste-start kan denne deaktiveres.
Avatar billede finnold Novice
14. januar 2016 - 20:40 #2
Tak for svar. Problemet blev løst af nabo, med mere hår på brystet end jeg
Avatar billede 220661 Ekspert
14. januar 2016 - 20:46 #3
Ok. Det var da godt. Kunne du lige kort fortælle hvad der blev gjort inden du lukker igen?