Avatar billede _et Praktikant
21. januar 2016 - 21:05 Der er 1 løsning

ASA 5510 - FIPS Self-Test failure, fipsPostVtextKat [1:2:1:1:24]

Er der nogen der kan pege mig i retning af hvad der er årsag til dette problem.

Ind i mellem kan den starte efter mange reboots

Jeg ved det har noget med de cryptografiske funktioner at gøre, men jeg syntes ikke jeg kan identificere om det er hardware crypt eller SW crypt der er KAT tests der skaber problemet

Den giver følgende fejl:
INFO: Power-On Self-Test in process.
...............................fpi->InputData= 2000000000000000
fpi->ActData= 2000000000000000
fpi->ExpData= 2e8653104f3834ea
fpi->VectorLen= 8
ERROR: FIPS Self-Test failure,  fipsPostVtextKat [1:2:1:1:24]

Når jeg sætter et andet CF i med samme ios i så starter den oftere og når den fejler er det med en anden fejl end med det originale CF.
Licensen er også anderledes på det andet CF hvilket jeg antager hænger sammen med at den generere en anden fejl.

Er der nogen der har nogle gode ideer eller link til info på nettet
Avatar billede _et Praktikant
02. februar 2016 - 18:52 #1
HW problem
Lukket