Avatar billede Sutsko Juniormester
22. januar 2016 - 19:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

2 skærme slået til. -> Opfører sig mærkeligt.

Først og fremmest lidt computer speccs.

CPU: Intel® Core™ i5-6600K 4x3.50GHz (Turbo 3.9GHz) 6MB cache
Graphic: Asus GeForce GTX980 STRIX 4GB
RAM: 16GB DDR4-2666 RAM
Storage: Samsung 850 EVO 250GB SSD Solid State Disk & Corsair 160GB Additional 700 GB
Mainboard: Asus Z170-K
PSU: Zalman ZM700 80plus
Sound Card: High Definition ALC887 Audio
Monitor: BenQ XL2420Z 24-Inch 144 hz Screen LED-Lit Professional Gaming Monitor
OS: Windows 10 Home (64-Bit)

-> Købt hos www.mm-vision.dk

-> Jeg har som i kan se en BenQ 144 hz skærm da jeg er hardcore gamer.
og pludselig syntes jeg at jeg skulle slå 2 skærme til fordi den anden slet ikke blev brugt. vi snakker en Samsung Syncmaster 350A på 60hz

Når jeg skifter mellem at se streams på den ene skærm -> twitch.tv og gamer på den anden føler jeg at på min samsung skærm at det lagger. som også kan påvirke mit gaming engang i mellem men det er ikke meget.

Spørgsmålet er: Hvis jeg køber en skærm mere som erstatter den samsung skærm jeg har med min. 100hz vil det så stoppe ? eller ville det være bedst at have 2 af samme slags?

For jeg har jo et godt graffikkort og det burde ikke være det som ikke kan trække det.
Avatar billede claes57 Ekspert
22. januar 2016 - 19:57 #1
du skal i gang med at måle noget nu, så du kan sammenligne senere med en anden opsætning.
"føler jeg at på min samsung skærm at det lagger" er ikke målbart.
Avatar billede Sutsko Juniormester
22. januar 2016 - 20:02 #2
Måle jeg har intet andet at samligne med. har kun de 2 skærme
Avatar billede 220661 Ekspert
23. januar 2016 - 08:23 #3
Som "ny" bruger får du lige denne vejledning:

Skriv tilbage i kommentar. Svar bruges normalt af hjælperne i forbindelse med pointgivning som tak for hjælpen.
Kun hvis du ikke får en løsning bruger du svar funktionen og selv accepterer dette svar.
Du kan her se hvordan man accepterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
når du forhåbentligt har fået løsningen :-)
Avatar billede Sutsko Juniormester
23. januar 2016 - 16:48 #4
okai
Avatar billede Sutsko Juniormester
23. januar 2016 - 16:48 #5
bruger jeres side 1 gang hver 2 år eller sådan noget.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. januar 2016 - 07:32 #6
Ok. Det er nu også din side :-)

Jeg har desværre ikke et svar på det du spørger om. Det ville være gætteri.