Avatar billede uvoller Novice
24. januar 2016 - 10:39 Der er 4 kommentarer

Er denne pengene værd?

Hej Eksperter

Jeg ved godt dette er endnu en af de der "Hvilken pc skal jeg vælge" spørgsmål - men håber der er nogle som an hjælpe.

Jeg har været væk fra pc køb i flere år, men min egen bærebar trænger til at blive skiftet.
Jeg har følgende behov:
- Std office og internet
- Stor skærm, min 17" som jeg har nu
- Skal kunne køre spil hvor forskellige MMORPG er de tungeste
- Skal gerne kunne holde nogle år, den jeg har nu er 5 år gammel

Jeg har set på denne, og umiddelbart syntes jeg den ser lovende ud, er der nogle hvor jjeg får mere værdi for pengene ud fra de kriterier jeg har ?
http://www.edbpriser.dk/baerbar-laptop/asus-rog-gl752vw-t4004t-id-11621826.aspx

Ser frem til at høre fra jer
Avatar billede poko1 Ekspert
24. januar 2016 - 11:06 #1
Jeg kører ASUS og er meget tilfreds. Kører med 250 SSD og 2Tb HDD
http://web.gratisupload.dk/f/8uy0ryc829/
http://web.gratisupload.dk/f/8uxxy53i7i/
Avatar billede uvoller Novice
24. januar 2016 - 16:00 #2
H
Hej Poko1

Dejligt at høre ASUS stadog laver en god kvalitet - så skal jeg ikke bekymre mig om det.

Er dog stadig usikker på om dette er det bedste køb til prisen - eller om der er en maskine jeg ikke har set som er bedre bestykket, eller til en skarpere pris.
Avatar billede poko1 Ekspert
24. januar 2016 - 17:13 #3
kan ikke se et bedre bud den er næsten 1000,00 under normal pris
og så kan den udvides til 32 Mb Ram
Avatar billede eklund89 Nybegynder
31. januar 2016 - 13:48 #4
jeg ville også tage et kig på MM-visions S-serie.
De er rigtig godt bygget op. jeg stod selv og vippede mellem de to du skriver om. men valgt en stationær i sidste ende.
Hvis du er villig til at give noget ekstra end de 10k ca, så kig på mm-visons x-serie (970m 6gb GPU)