Avatar billede cali1 Mester
27. januar 2016 - 08:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ændre komma til punktum.

Hej jeg vil gerne ændre komma "," til "." på mit numeriske tastatur til højre på mit keyboard - er det overhovedet muligt??

På forhånd tak.
Avatar billede Slater Ekspert
27. januar 2016 - 08:39 #1
Ja, det er muligt. Du kan bruge programmer som AutoHotkey, KeyTweak eller SharpKeys til at ændre alle knapper på tastaturet til at gøre lige hvad du vil, inklusiv at skrive et andet tegn.
Avatar billede cali1 Mester
27. januar 2016 - 09:00 #2
Ok - vipernie - de apps du nævnter der, er de default på win7?
Avatar billede Slater Ekspert
27. januar 2016 - 11:06 #3
Nej, alle skal downloades.
Avatar billede cali1 Mester
09. februar 2016 - 20:31 #4
Hmmm, skulle bruge det på jobbet, der går det ikke at DL apps.

Lukker spm.