Avatar billede mariapg Nybegynder
27. januar 2016 - 11:33 Der er 5 kommentarer

Offers4u

Jeg er nu ved at blive vanvittig over, at blive bombarderet med popup annoncer fra offers4u.

Jeg har googlet mig frem til diverse manuelle guides til at fjerne annoncerne. Jeg har ikke nogle udvidelser, jeg har gendannet til standardindstillinger og købt MacKeeper, som har scannet for virus og fjernet alle "trusler" og unødvendige programmer, men offers4u florerer endnu og synes umulig at fjerne.

Jeg er ejer af en macbook air, som ikke er mere end fire måneder gammel og blot været anvendt til netflix, musiktjenester, surfing og studie. Derfor undrer jeg mig over, at være blevet angrebet af denne tjeneste.

Jeg håber, der er nogle der har erfaring med problemet, som kan være behjælpelig med en løsning.
Avatar billede vandrefuglen Juniormester
27. januar 2016 - 11:38 #1
Hvilken browser? Og har du tilfældigvis installeret flip4mac for nyligt?
Avatar billede mariapg Nybegynder
27. januar 2016 - 11:57 #2
Google chrome.

Nej, det program kender jeg ikke :-)
Avatar billede vandrefuglen Juniormester
27. januar 2016 - 12:12 #3
Avatar billede mariapg Nybegynder
27. januar 2016 - 12:45 #4
Netop denne guide har jeg fulgt og desværre uden held.
Avatar billede vandrefuglen Juniormester
27. januar 2016 - 12:53 #5
Øv - jeg ville prøve at kigge alle extensions igennem i alle browsere, samt tage et kig i din applications og ser om der er noget der ikke burde være der. Det kan også være browser toolbars o.lign. Evt. en frisk installation af chrome?