Avatar billede fredly Novice
29. januar 2016 - 16:39 Der er 4 kommentarer

power point

hej

kan man bruge andet end powerpoint til præsentation,gerne gratis
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2016 - 17:03 #1
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
29. januar 2016 - 20:09 #2
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2016 - 13:05 #3
andet end powerpoint

Altså noget der ikke ligner power point ?
http://kortlink.dk/kef5
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2016 - 15:26 #4
hvorfor kommer den flere links til programmer som kan det samme han skrev powerpoint til præsentation,gerne gratis og det er nok Viewer han nok skal ha ? det var  #1 Svar (til løsninger og pointgivning) men ja der findes masser af  Viewer  til det  har i klikke i mit link og set hva der står ?? men ellers kommer det her :)

PowerPoint Viewer dansk
Du kan bruge Microsoft PowerPoint Viewer til at få vist den fulde version af præsentationer, der er oprettet i PowerPoint 97 og nyere versioner.

Detaljer
Version:
File Name:
PowerPointViewer.exe
Udgivelsesdato:
File Size:
60.4 MB
Du kan bruge PowerPoint Viewer til at få vist den fulde version af præsentationer, der er oprettet i PowerPoint 97, uden pålidelighedstab. Denne fremviser understøtter også åbningen af Microsoft PowerPoint-præsentationer, der er beskyttet med en adgangskode. Du kan få vist og udskrive præsentationer, men du kan ikke redigere dem i PowerPoint Viewer.

Følgende afsnit om skrifttypekomponenter ændrer licensvilkårene for PowerPoint Viewer og skal følge med alle tilladte redistributioner af PowerPoint Viewer:

Skrifttypekomponenter
Du må kun bruge de skrifttyper, der følger med PowerPoint Viewer til at vise og udskrive indhold fra en enhed, som kører et Microsoft Windows-operativsystem. Desuden må du kun:
integrere skrifttyper i indhold som tilladt af integreringstilladelserne i skrifttyperne. Og
midlertidigt hente dem til en printer eller en anden outputenhed for at udskrive indhold
Du må ikke kopiere, installere eller bruge skrifttyper på andre enheder.

Bemærk! Hvis der ikke vises nogen slutbrugerlicensaftale under installationen, eller første gang PowerPoint Viewer køres, accepterer du ved at hente denne software, at softwaren er underlagt de vilkår, der er beskrevet i den slutbrugerlicensaftale, som du allerede har accepteret ifm. den forrige installation af PowerPoint Viewer, med Microsoft som licensgiver.

Følgende Microsoft PowerPoint-funktioner understøttes ikke af denne fremviser:
IRM-præsentationer (IRM - Information Rights Management).
Kørsel af makroer og programmer eller åbning af sammenkædede eller integrerede objekter.
Systemkrav
Understøttet operativsystem
Windows 7; Windows Server 2003 R2 (32-Bit x86); Windows Server 2003 R2 x64 editions; Windows Server 2008; Windows Vista Service Pack 1; Windows Vista Service Pack 2; Windows XP Service Pack 3
Hukommelse:
256 MB RAM eller derover
270 MB tilgængelig harddiskplads
Skærm: Skærm med en opløsninger på 1024 x 768 eller højere
Flere oplysninger: Grafikhardwareacceleration kræver et DirectX 9.0c-kompatibelt grafikkort med 64 MB videohukommelse eller derover. Produktfunktionaliteter og grafik kan variere afhængig af din systemkonfiguration.
Denne overførsel fungerer med præsentationer, der er oprettet i følgende Microsoft Office-programmer:
Microsoft PowerPoint 2010
Microsoft Office PowerPoint 2007
Microsoft Office PowerPoint 2003
Microsoft PowerPoint 2002
Microsoft PowerPoint 2000
Microsoft PowerPoint 97
Installationsvejledning
Sådan installeres denne overførsel:
Hent filen ved at klikke på knappen Hent (herover), og gem filen på harddisken.
Dobbeltklik på programfilen PowerPointViewer.exe på harddisken for at starte installationsprogrammet.
Følg vejledningen på skærmen for at fuldføre installationen.
Vejledning til brug:

Når du har installeret overførslen, skal du gå til menuen Start, Alle programmer og åbne Microsoft PowerPoint Viewer.

Bemærk! PowerPoint Viewer registreres kun med filtypenavnene .ppt, .pptx, .pptm, .pot, .potx, .potm, .pps, .ppsx og .ppsm, hvis der ikke er installeret en version af PowerPoint på computeren. Hvis de registreres, starter PowerPoint Viewer, når du dobbeltklikker på en af disse filtyper.

Sådan fjernes denne overførsel:
Gå til menuen Start, peg på Indstillinger, og klik derefter på Kontrolpanel.
Dobbeltklik på Tilføj/fjern programmer.
På listen over programmer, der er installeret i øjeblikket, skal du markere Microsoft PowerPoint Viewer. Klik derefter på Fjern eller Tilføj/fjern.
Klik på Ja eller OK for at bekræfte, at du vil fjerne programmet.
Sådan fjernes den overførte fil:

Slet filen PowerPointViewer.exe.