Avatar billede henrikbpedersen Nybegynder
31. januar 2016 - 16:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

windows 10 problemer

jeg har fået opdateret til windows 10, og det har fungeret fint, nu kan jeg ikke lukke min pc ned da de 3 ikoner som er i værktøjslinien nederst til venstre ikke virker, det er windows, søge og opgavevisning ikonerne.

nogen forslag til hvad der er gået galt og hvad jeg kan gører ?

henrik
Avatar billede claes57 Ekspert
31. januar 2016 - 17:17 #1
Start en kommandoprompt og skriv
shutdown /s /f /t 0

bemærk mellemrum - /s lukker ned, /f tvinger aktive programmer til at stoppe /t 0 stopper NU.

Hvis maskinen efter en ny start virker normalt, så bare kør videre - ellers kan du lave en genvej på skrivebordet med kommandoen, så du har den klar til brug.
Avatar billede tryltryl Juniormester
31. januar 2016 - 17:47 #2
Prøv Win+X
Avatar billede 220661 Ekspert
31. januar 2016 - 19:30 #3
Vil det sige du heller ikke kan tilgå dine apps?
Avatar billede 220661 Ekspert
06. februar 2016 - 11:13 #4
Ser så ikke ud til problemet er så stort ;-)
Avatar billede henrikbpedersen Nybegynder
15. april 2016 - 07:18 #5
fik lukket ned og har ikke haft fejlen før, så det er nok en de der fejl der kommer og går.