Avatar billede bqnke Nybegynder
02. februar 2016 - 21:27 Der er 1 kommentar

Krav for installination? MCrypt PHP Extension

nogen der kan fortælle mig hvordan jeg gør mit webhotel klar til dette ?

MCrypt PHP Extension
PDO Extension (enabled by default)
php_fileinfo Extension (enabled by default)
Avatar billede jakobdo Ekspert
02. februar 2016 - 22:28 #1
Hvis du har et webhotel, hvor du ikke selv kan smide moduler på, så er der noget ikke så meget du kan gøre.
Så skal du overveje om du evt. kan deaktivere disse moduler i den installation du forsøger at installere.
Men bedste bud vil være at kontakte din udbyder og spørge dem.
Mit bud er de siger: Desværre, det kan vi ikke hjælpe med.
Men du kan være heldig og de siger, den fikser vi lige... :)