Avatar billede avk Juniormester
04. februar 2016 - 05:01 Der er 1 løsning

Tastatur på Lenovo G700

Min bærbar PC, Lenovo er Ca. 1,5 år gammel. Jeg kører Windows 10 og en Microsoft office fra 2007.

Problem: Da jeg startede den op i morges kunne jeg indtaste min kode.
Men herefter er tastaturet virkningsløst både på f.eks. Google Crom og i MC office.
HJÆLP TIL AT GØRE MIT TASTATUR VIRKSOMT IGEN.
Vh
ALLAN
Avatar billede avk Juniormester
04. februar 2016 - 09:18 #1
Hej alle.
Jeg har løst problemet. Mit tastatur var blevet tilsluttet "Øget tilgængelighed". Det har jeg nu slået fra og nu virker det igen.

Jeg tror, at tasturet er blevet tilsluttet "øget tilgængelighed" i forbindelse med en Windows opdatering i nat. Jeg har i hvert fald ikke selv gjort noget aktivt for at tilslutte tastaturet til "øget tilgængelighed".

vh
Allan