Avatar billede cboelt Nybegynder
05. februar 2016 - 21:13 Der er 1 kommentar

Web baseret system til styring af dokumentation på 3 sprog.

Hej
Jeg mangler et web baseret system til fremvisning af dokumentation internt i et firma på tre sprog.
Det er arbejdsvejledninger og instruktioner som skal fremvises på tre sprog.
Det ville være super hvis det for alle bruger var muligt at komme med kommentar eller rettelser som en admin så efterfølgenden kan opdatere..
Jeg forstille mig et form for CMS system hvor det hele måske er på engelsk og hvor man så vi klik på et flag kan få oplysninger på eks. Tysk..
Avatar billede webtechlab Nybegynder
05. februar 2016 - 23:49 #1
Jeg vil gerne byde på opgaven hvis du er interesseret og vi finder sammen en fair pris.