13. februar 2016 - 13:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

overførsel af musik fra computer til Iphone

Jeg har overtaget min brors iphone. jeg har en masse musik på min computer jeg gerne vil have over på telefonen, men den siger at enheden ikke er tilsluttet. Det er som om der slet ikke er forbindelse.
Jeg kan dog godt overføre en masse data

HJÆLP...
Avatar billede claes57 Ekspert
13. februar 2016 - 13:40 #1
via itunes?
13. februar 2016 - 20:49 #2
Jeg kender ikke noget til Itunes - så nej har bare en masse musik fra cd´er der skal på min iphone
Avatar billede claes57 Ekspert
13. februar 2016 - 20:56 #3
Og det er det, som iTunes kan. Gå til Apple.dk og hent iTunes til pc. Så kan du dele mapper, musik, osv med iPhone/iPad og tage backup af dine enheder så du ikke mister data hvis dimsen bliver stjålet.
29. marts 2016 - 09:54 #4
Tak.