Avatar billede BooSay Nybegynder
15. februar 2016 - 12:37 Der er 2 kommentarer

JavaScript nøgleord

Hej Eksperter!

Jeg er i gang med at lave en udvidelse til html og CSS, og har brug for lidt hjælp. Det er en udvidelse som vil gøre det nemmere at lave hjemmesider for alle (hvor det stadig ser lidt PRO ud (-: ) Så hvis man fx. Skriver "<navbar1_blue>" og så trykker "Eksporter" vil den genere HTML koden for "navbar1".

For flere detaljer e-mail mig på: Frederik@altingo.dk
Frederik Chalmer Rasmussen
Avatar billede BooSay Nybegynder
15. februar 2016 - 12:40 #1
Glemte lige at skrive problemet!

Jeg har brug for hjælp til at JavaScript, så den kan generere fra "<navbar1_blue>" til html kode!
Avatar billede keysersoze Guru
15. februar 2016 - 19:17 #2
Ud fra hvad du fortæller er det vel bare at benytte replace - skal det bruges i større sammenhæng findes det for så vidt allerede færdige løsninger til det, fx handlebars.