Avatar billede Gilberto Novice
15. februar 2016 - 21:45 Der er 6 kommentarer

gendannelse af iPhone 5

Hej med jer
jeg ved ikke om jeg kan stille mit spørgsmål her men vil prøve da jeg er på bar bund 😄
knægtens iPhone 5 er gået i sort styresystemet starter ikke op overhovedet

jeg har fundet en mulighed på at opdatere eller gendanne hans mobil og det kører fint på iTunes men efter 75% af både opdatering eller gendannelsen så kommer beskeden
Felj er opstået kan ikke gendanne da fejl er opstået (1)
Efter en del søgen efter (1) må jeg melde pas da jeg ikke kan finde en beskrivelse af fejl koden (1)

Er der nogen gæve folk som kan hjælpe så knægten kan chatte med sine venner igen
Mvh jarle
Avatar billede Blueeyez Mester
15. februar 2016 - 22:41 #1
Har du prøvet at gendanne den uden brug af en backup?
Avatar billede Gilberto Novice
15. februar 2016 - 22:53 #2
Det iTunes gav af besked ved gendannelse var at alt gemt data går tabt så det må have været uden  backup
Avatar billede Blueeyez Mester
16. februar 2016 - 08:40 #3
Prøv og nulstil den igen via itunes: https://support.apple.com/da-dk/HT201252
Avatar billede Gilberto Novice
16. februar 2016 - 16:49 #4
Mobilen er afleveret til en iPhone doktor 😀 fik fundet ud af at fejl koden -1  er en mulig hardware fejl som jeg ikke kan gøre noget ved men tak for input
Avatar billede Blueeyez Mester
16. februar 2016 - 16:55 #5
velbekomme ;) husk at smide et svar og acceptere det ;)

afmelder overvågning.
Avatar billede Gilberto Novice
17. februar 2016 - 18:37 #6
Det blev besluttet at sende iPhone til reparation da det kunne være en hardware fejl