Avatar billede Ace1975 Praktikant
16. februar 2016 - 11:25 Der er 1 kommentar

Hvilken bærbar skal jeg vælge??

Hej alle i kloge hoveder.

Jeg har besluttet mig for at købe en ekstrem bærbar,Men er blevet lidt i tvivl om hvilken jeg skal vælge?,Har allerede et rigtigt godt set-up på min stationære og nu er det på tide at min bærbare følger efter.

Valget står imellem.

1.Asus ROG GX700 (Med vandkøling), Intel i7 6820hk + Nvidia GTX 980 (Både cpu'en og gpu'en er desktop versioner).Her er et link til nogle test med bæstet http://www.notebookcheck.net/Asus-GX700-Notebook-Review.156842.0.html

2.En 17"3 Vortex V elite fra Pc-specialist, Intel i7 6700k + 2x Nvidia GTX 980m (cpu'en er desktop versionen / Gpu'en er selvfølgelig mobile versioner.https://www.pcspecialist.co.uk/notebooks/vortexV-Elite-17/

Jeg er ude efter den bedste performance og prisen ville kun spille en rolle hvis begge laptops var lige stærke, Asus ROG GX700's cpu i7 6820hk kan selvfølgelig overclockes,Men ville det være bedre end en i7 6700k der jo i virkeligheden er en meget bedre cpu.

Og er 1 overclocket grafikkort (GTX 980),Bedre en 2 mobile 980m'er i sli?

Hvad mener i,Og hvilken ville i vælge hvis det var jer??,I er også velkomne til at komme med jeres egne forslag til andre modeller / Og hvorfor de skulle yde en bedre performance. HUSK AT JEG ER LIGEGLAD MED DESIGN OG PRIS.

Tusind tak på forhånd.
Avatar billede madskobenhavn Nybegynder
18. februar 2016 - 12:43 #1
Jeg har selv haft ASUS pc'er i en del år efterhånden og jeg har fint tilfreds med disse. Så af disse to ville jeg bestemt vælge ASUS.

Jeg vil mene, at 1 overclocket grafikkort er bedre end 2 980'ere.

Håber du har/finder den rigtige.

/mads