Avatar billede pvn Juniormester
16. februar 2016 - 20:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

iPhone - Erstatning for Påmindelser

I dag bruger jeg App'en Påmindelser, til synkronisering af opgaver fra Outlook.

Men Påmindesler er pga manglede features, ikke særig anvendelig. Eksempelvis, er det ikke mulgit at sorterer opgaverne iforhold til forfaldsdato.

Er der nogen der kender en bedre App end Påmindelser

Hilsen
Peter
Avatar billede Wally73 Mester
16. februar 2016 - 21:32 #1
Der er vist en Outlook app fra Microsoft.
Måske det var en mulighed.
Avatar billede pvn Juniormester
18. februar 2016 - 18:14 #2
@Wally73
Tak for tippet - Outlook App fra Microsoft indeholder desværre kun mail & kalender :-(
Avatar billede Wally73 Mester
20. februar 2016 - 07:50 #3
Jeg kan desværre ikke hjælpe mere end det, da jeg undgår Apples produkter. :)
Avatar billede pvn Juniormester
12. november 2016 - 12:07 #4
Ingen løsninger modtaget