Avatar billede rene1111 Juniormester
17. februar 2016 - 13:19 Der er 10 kommentarer

Reimageplus.com

Når jeg åbner internet, kommer der forskellige andre sider frem uønsket, samt til sidst side: Remiageplus.com hvor de tilbyder at rense computeren, er der nogen som kender noget til siden? jeg har dog ikke klikket på den endnu, fordi jeg tror det bliver endnu værre bagefter. Jeg har Windows 8.1
17. februar 2016 - 14:51 #1
Remiageplus.com er FUSK !!!
17. februar 2016 - 14:52 #2
Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

---

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
(Der går lige 5 sek før du skal trykke på gem)
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Avatar billede rene1111 Juniormester
17. februar 2016 - 17:48 #3
Nu har jeg gjort alt det der, med det resultat at når jeg forsøger at komme ind på nettet, kommer der tekst på siden "siden kan ikke vises" hvad skyldtes det?
Avatar billede 220661 Ekspert
17. februar 2016 - 20:40 #4
Kan den ikke vise nogle af dine foretrukne sider?

Log fra AdwCleaner?

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://downloads.malwarebytes.org/mbam-download.php
http://www.eksperten.dk/guide/1605
For du en error code når du installerer så kig lige på denne tråd:
https://forums.malwarebytes.org/index.php?/topic/149048-internal-error-expression-error-runtime-error-at-79177-external-exeption-e06d763/
Gerne lige lægge loggen ind der kommer når den er færdig
Avatar billede 220661 Ekspert
17. februar 2016 - 20:41 #5
Du kan nøjes med den frie version af Malwarebytes.
Avatar billede rene1111 Juniormester
18. februar 2016 - 07:36 #6
Nu kan jeg slet ikke åbner nogen sider på den computer, den siger, siden kan ikke vises, men selve computeren kar trådløs kontakt til nettet, kan bare ikke vise nogen sider.
Avatar billede f-arn Guru
18. februar 2016 - 07:44 #7
@rene1111

Det er altså umuligt at hjælpe dig, når du ikke lægger logs ind i tråden!
Avatar billede rene1111 Juniormester
18. februar 2016 - 08:47 #8
Jeg har nu fået det hele til at virke igen, men skærmen ser anderledes ud nu, men nu er alt forstyrrende reklame og andet fjernet, så det virkede, visning var bare blokeret af en eller anden grund.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. februar 2016 - 16:06 #9
Er det skærmopløsningen der er gået kuk i?

Får vi ikke logs fra programmer du har kørt?
Avatar billede Kalle Juniormester
18. februar 2018 - 09:16 #10
I stedet for REIMAGE prøv TWEAKING.COM - Windows Repair.....tillykke med din "nye" computer.