Avatar billede kta38 Juniormester
19. februar 2016 - 19:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Win 10 ?

Hej. Efter den sidste win 10 opdatering har jeg fået et problem med min pc.
Jeg bruger ikke nogen log on når jeg starte pcér, der kører pc fint, men går pcér i dvale så skal bruge log on som kommer frem på skærmen. jeg kan ikke logge på og den eneste måde indtil videre har været at jeg genstarter pc og så kører alt normalt igen til jeg forlader pc og den går i dvale.
Hvad kan jeg gøre/ændre så jeg ikke logge på og genstarte hver gang?
Anders
Avatar billede poko1 Ekspert
20. februar 2016 - 07:42 #1
Gå til strøm styring - 1. Tryk kræv en adgangskode....
2. Hvis kræv Adgangs kode er nedtonet...
3. Konfigurer Tænd /  Sluk-knappen...
4. Flyt til Kræv ikke en adgangs kode...
5. Husk at gemmeændring...

http://web.gratisupload.dk/f/8v0chlia59/
Avatar billede kta38 Juniormester
21. februar 2016 - 16:29 #2
Hej Poko1.
Tak for hjælpen, det var en fin vejledning du havdet lavet. Det var det der skulle til :-)
Ligger du et svar til point?
Avatar billede poko1 Ekspert
21. februar 2016 - 17:09 #3
Samler ikke point :-)
Avatar billede kta38 Juniormester
21. februar 2016 - 17:16 #4
:-)