Avatar billede gelatodk Nybegynder
20. februar 2016 - 13:50 Der er 4 kommentarer

ACER E17 mgl. wifi tilslutning

Hej ...
Har for 2-3 mdr. siden købt ovenstående nye bærbare computer, der straks efter ankomsten blev opstartet og tilsluttet ... herunder aut. fandt netværket.....
Efter få dages brug mistede den simpelthen forbindelsen til netværket.
Efter henv. til ACER helpdesk blev der foreslået annullering af
opsætninger og genoprettelse af forbindelse...
På "Netværk- og delingscenter" kan jeg se min forbindelse, men ADGANGSTYPE siger: INGEN INTERNETADGANG....
Søger en nyttigt fif til at få gang i apparatet igen ..
Tak på forhånd !! Gelatodk.
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2016 - 14:11 #1
Har du prøvet at genstarte routeren??
Avatar billede gelatodk Nybegynder
20. februar 2016 - 14:17 #2
Yes, det var en af flere anbefalinger fra helpdesk...
Desuden har jeg haft opmærksomhed på om der evt. skulle findes en skydeknap til on/off wifi, men en sådan findes ikke på maskinen.
gelatodk !!
Avatar billede gelatodk Nybegynder
20. februar 2016 - 14:37 #3
Kan tilføje, at jeg for ved ikke hvilken gang har kørt netværksdiagonsticering med samme resultat: WIFI HAR IKKE GYLDIG ip-KONFIGURATION og problemet dermed ikke løst
Håber inderligt at der er en eller anden, der har et godt forslag.......
gelatodk !!
Avatar billede gelatodk Nybegynder
06. marts 2016 - 19:22 #4
Problemet løst ved at gendanne fabriksindstillinger....
Gelatodk !!