Avatar billede kta38 Juniormester
24. februar 2016 - 17:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

App lukker ned på Samsung tab 3?

Hej.
Jeg har en Samsung Tab 3, som jeg har det problem med at det lukker facebook ned efter kort tid brug.
Jeg har prøvet at rydde cache + ryde data og prøvet at formatere tabletten, men lige lidt har det hjulpet, Facebook lukker stadig.
Er der nogen der har en íde om hvad jeg kan får app til at køre?
ps andre app køre ok
Avatar billede Wally73 Mester
24. februar 2016 - 22:34 #1
Det er nok nærmere app'en, der er problemet på netop Samsung Tab 3.
Det eneste du så kan gøre er at kontakte app-udviklerne og se om de vil prøve at løse problemet.
Avatar billede kta38 Juniormester
04. marts 2016 - 19:17 #2
Hej Wally73. Ligger du et svar til point?
Jeg er ikke kommet videre med en løsning, men håber, det kommer en opdatering så problemet måske løser sig selv :-)
Tak for responsen.
Avatar billede kta38 Juniormester
13. marts 2016 - 21:58 #3
Jeg lukker. Wally73 du må skrive til mig, hvis du vil have dine point så åbner jeg et spørgsmål.