Avatar billede rene_koemler Praktikant
25. februar 2016 - 11:51 Der er 1 løsning

Formular filter

Halløj Liste!

Jeg har tidligere - for mange år siden - lavet nogle database hvor man fra en formular kunne kalde en anden formular, således at den kaldte formular blev filteret på kaldet.

Dette er med held gjort med følgende kode:

Private Sub Knap_Vedligehold_Click()
    Dim stDocName As String
    Dim stLinkCriteria As String
    stDocName = "FRM_Kursus"
    stLinkCriteria = "[KursusNummer]=" & Me![VedligeholdKursus]
    DoCmd.OpenForm stDocName, , , stLinkCriteria
Exit_Knap_Vedligehold_Click:
    Exit Sub
End Sub

Facit af ovenstående er at den åbner FRM_Kursus, men at den ikke filtrerer på KursusNummer.

Jeg har støvet de gamle db'er igennnem og kan ikke finde ud af hvad jeg mangler for at filtreringen lykkes.

Håber I kan hjælpe

MVH
René
Avatar billede rene_koemler Praktikant
25. februar 2016 - 12:28 #1
nå ok Rene begynder fejl ... havde bundet den forkerte kolonne i kombi-boksen..