Avatar billede jacobvad1010 Novice
25. februar 2016 - 20:35 Der er 2 kommentarer

bærbar skærm hængsler

Hej allesammen!
jeg har et problem med min skole-pc som jeg håber i kan hjælpe mig med.

Problemet er at det er svært at vippe skærmen op (der er meget modstand)
derudover kan den heller ikke lukkes helt (skærmen springer 3 cm op igen)
det har været sådan i 4 dage nu og skærmen er ved at sprække i siderne og gå op i hængslerne.

Jeg har prøvet at smøre hængslerne med silikone olie, men det gjorde det endnu værre.
hvad kan jeg gøre for at skærmen kan åbnes og lukkes normal igen? er der eventuelt noget andet der er godt at smøre dem med ??
Avatar billede jacobvad1010 Novice
25. februar 2016 - 20:38 #1
det er en Dell Latitude 14 E5450
Avatar billede Wally73 Mester
26. februar 2016 - 00:25 #2
Prøv at skure dækslerne til hængslerne af og se om du kan finde fejlen.

Det er dem der er vist som step 8 her.
http://blog.parts-people.com/2015/09/22/dell-latitude-e5450-lcd-hinge-non-touchscreen-removal-and-installation/