Avatar billede fyggi Nybegynder
26. februar 2016 - 18:54 Der er 10 kommentarer

Ny maskine Hakker i call of duty .hjæælp.

Hej eksperter
Jeg beder om jeres hjælp da jeg er kørt fast i mit problem med min computer.
problemet er som følge.

Jeg har købt call of duty advanced warfare og når jeg spillede dette  på min gamle gamer pc ( som var større en anbefalet krav til spillet) hakkede spillet ca efter en times gaming. Ind til da kørte det perfekt.
så jeg tænkte at det var computeren der var ved at være for gammel i hardware så jeg har investeret i ny delle. Men det har ikke hjulpet en skid. det hakker stadig efter en time tid.

Jeg har opgraderet min ny maskine til :
Amd black core 4,7 gb cpu plus ny køler ( gaming temp. ca 53 grader ved max pres på svinet )
asus sabertooth 990fx v2
kingston 32 gb ddr3 1866 hrz
nyt tårn med perfekt airflow fra corsair
asus nvidia geforce 780 gtx
samsung ssd 250 gb + 1000 gb alm. hardisk

Men lige meget hvad jeg gør , opstår samme fejl i spillet ca efter en time, ligesom med den gamle computer.

Jeg har testet med 3d mark og ocd ( ingen fejl .
Jeg har testet grafikkortet i en vens computer og her køre spillet perfekt.

jeg har seriøs brug for jeres hjælp .. vi køre nu på 3 måneder hvor jeg har testet frem og tilbage uden resultat.

Nogen ideer eller programmer til test af computerens hardware / fejlsøgning også videre

på forhånd tak
Brian Grensteen
Avatar billede claes57 Ekspert
26. februar 2016 - 19:07 #1
du har rigeligt med pc-kraft.
Sæt din vens pc på dit net, og test i minimum 2 timer.
Går den også ned, så er det din internetudbyder/kabling, der fejler.
Alternativt - sæt din pc på vens netværk og test tilsvarende i et par timer.
Hvis du vil finde fejlen, så køb ikke mere hardware, men test på steder, hvor 'noget' virker.
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2016 - 19:12 #2
min første tanke var varme

man kan have nok så godt grafikkort i maskinen og alligevel laver den fejl

jeg bruger nvidia gtx 970 4 gb graffikkort
bruger msi afterburner til justering af blæser hastighed på grafikkort

programmet er gratis

https://gaming.msi.com/features/afterburner

du kan hente det her

https://gaming.msi.com/ru/features/afterburner

m.v.h
Avatar billede fyggi Nybegynder
26. februar 2016 - 20:21 #3
Først tak til jer vægge for i gider at bruge jeres tid til at hjælpe mig .
Claes57 .Jeg glemte at skrive før at at når jeg spiller er det kun company og alså uden for internet.
Avatar billede fyggi Nybegynder
26. februar 2016 - 20:22 #4
Jeg vil straks prøve afterburner. Vil det også virke på et Asus kort
Avatar billede claes57 Ekspert
26. februar 2016 - 20:43 #5
så er jeg også på varme...
Avatar billede claes57 Ekspert
26. februar 2016 - 20:44 #6
msi afterburner er nok kun til msi bundkort.
Avatar billede fyggi Nybegynder
26. februar 2016 - 21:11 #7
Det var også mit bud,  så jeg smed min vens msi GeForce 760 gtx I min maskine,  så begyndte det at hakke efter 30 min.  Jeg er godt klar over at 760eren er et dårligere grafik kort ind mit 780.men det skulle da stadig kunne klare mosten.
Avatar billede fyggi Nybegynder
26. februar 2016 - 21:19 #8
Findes der et program der kan teste alt igennem på Max speed.  Så jeg kan få en afklaring på mit problem?
Avatar billede claes57 Ekspert
26. februar 2016 - 21:25 #9
Jeg ville så gå til spil-udbyder og få dem til at anbefale noget. De må jo have en pc der kan køre spil hele tiden uden problemer - og hvilke data er så det...
Avatar billede fyggi Nybegynder
26. februar 2016 - 21:31 #10
Ok det vil jeg prøve så.