Avatar billede jorn_jensen Nybegynder
27. februar 2016 - 08:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

flyt Onedrive placering

Hej
Jeg har brug for at kunne flytte OneDrive mappen fra placeringen på c: drevet til en anden harddisk der er større end c drevet.
Jeg har været igennem vejledningen på office365 og forsøgt at følge anvisningerne her (egenskaber --> placering). Problemet er at jeg ikke får mulighed for at ændre i placering.
Er der nogen der ved hvordan den kan åbnes?
Avatar billede claes57 Ekspert
27. februar 2016 - 09:40 #1
du mangler nok en ting. Start med at højreklikke på ikon i systembakken, vælg indstillnger. I fanebladet 'konto' klik på 'ophæv synkronisering'.
Så kan du flytte mappen i stifinder.
Derefter tilbage i onedrive/indstillinger/konto og slå synkronisering til igen.
Avatar billede jorn_jensen Nybegynder
27. februar 2016 - 11:00 #2
bingo - under logon til OneDrive kommer muligheden for skift placering frem. Mange tak for hjælpen
Venlig hilsen
Jørn Jensen
Avatar billede claes57 Ekspert
27. februar 2016 - 11:02 #3
fint - bare luk selv.
Avatar billede jorn_jensen Nybegynder
27. februar 2016 - 11:03 #4
hmm - kan du ikke lige svare igen - bare en eller anden tekst så pointgivningen kommer til dig
Avatar billede claes57 Ekspert
27. februar 2016 - 11:12 #5
Ok, svar