Avatar billede pukhoj Mester
02. marts 2016 - 22:13 Der er 1 løsning

kan man få vist 2 forskellige værdier i samme celle?

Hejsa

Jeg har lavet et faktura system, hvor jeg har brug for der vises både et kundenummer samt et fakturanr i samme samme. enten så den skriver det sammen som et tal, eller at det er sepereret af f.eks. en bindestreg eller andet.

Kan det lade sig gøre at få kundenummer fra A1 samt faktura nummer fra B1 til at stå sammen som et fælles tal i C1?
Avatar billede pukhoj Mester
02. marts 2016 - 22:17 #1
har selv løst det, ellers tak :)