Avatar billede knagen7100 Novice
03. marts 2016 - 22:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2016, Fjern: Dette element indeholder aktivt indhold....

Jeg har fået Outlook 2016.
Det irritere mig en del at der under hver besked står: Dette element indeholder aktivt indhold. Åben elementet for at læse dets indhold.
Det er da en komplet unødvendig besked. Kan man ikke fjerne den?
Avatar billede Wally73 Mester
03. marts 2016 - 22:44 #1
Måske.
Jeg sidder lige med en engelsk 2013 her, men mener det vist er nogenlunde det samme.

Filer -> Indstillinger -> Sikkerhedscenter -> Sikkerhedscenter indstillinger -> automatisk download

Husk dog på at dette er en sikring mod spam.
Hvis du deaktiver det og klikker på en spammail med aktivt indhold, så vil spammerne kunne registrere at du læser mails sendt til den email-adresse og så vil du få MEGET mere i fremtiden, da din email-adresse, dermed er verificeret.
En verificeret email-adresse er langt mere attraktiv end email-adresser, der ikke er det.
Avatar billede knagen7100 Novice
05. marts 2016 - 11:01 #2
Det var rigtigt. Lige et svar og der er point.
Avatar billede Wally73 Mester
05. marts 2016 - 23:49 #3
Godt at høre at det virkede.
Er ikke interesseret i pointene, så behold dem til en anden gang. :)
Avatar billede knagen7100 Novice
07. marts 2016 - 20:51 #4
Svar