Avatar billede Marilan Praktikant
09. marts 2016 - 16:57 Der er 2 kommentarer

Font - RockwellextraBoldKursiv til MAC

Er der nogen der ved, om der findesRockwell fonten også findes et kursivt skriftsnit  RockwellExtraBoldKursiv til MAC?
Den ligger i word, men jeg har den ikke i min skriftbog i kursiv og kan således ikke tilgå den i illustrator eller photoshop/Indesign, hvor jeg har behov for den.
Kan man flytte den fra word og i givet fald hvordan?
Eller er det en der kan købes og hvor og til hvilken pris?
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
09. marts 2016 - 19:32 #1
Hvis du ikke finder den i kursiv, kan du vride den ordinære i InDesign, Illustrator og Photoshop.
Skriften Blackoak har heller ikke kursiv:
InDesign: Objekt/Omdan/Vrid
http://finnrasmus.dk/kursiv.png
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
10. marts 2016 - 07:49 #2
Rockwell Extra Bold findes ikke i kursiv.
Word giver mulighed for kursiv ved automatisk at vride de skrifter, som ikke har en tilhørende kursiv.
Skrifterne ligger kun ét sted på Mac'en, så de kan tilgås af alle programmer. Der er ikke noget at flytte.