Avatar billede andreas86 Nybegynder
10. marts 2016 - 22:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke længere afspille DVD i Win 10

Jeg har tidligere (for ca. 2 uger siden) kunnet afspille DVD i Windows 10. Men nu kan jeg ikke afspille en DVD mere. Går jeg ind på Denne computer vises DVD-drevet godt nok, men selve filmen indlæses ikke. Har også prøvet i VLC, men filmen findes ikke.

Er der noget med at Microsoft nu kræver man køber en app for at kunne afspille DVD? Og er der en gratis workaround for dette?
Avatar billede showsource Seniormester
16. marts 2016 - 18:53 #1
Hvad sker der hvis du dobbeltklikker på drevet og en film lgger i ?
Og "kan ikke", hvad betyder det præcist ?
Avatar billede andreas86 Nybegynder
25. marts 2016 - 08:52 #2
Hvis jeg dobbeltklikker på drevet, mens en film ligger i, udskyder den blot dvd-drevet som om der ikke var en i :-(

Det ser altså ud som om Windows godt kan finde ud af at der er et DVD-drev, men den genkender ikke at der er en DVD-skive i.

Nogen bud?
Avatar billede andreas86 Nybegynder
05. maj 2016 - 22:01 #3
Jeg lukker denne da der ikke er kommet svar.