Avatar billede Falkengulle Nybegynder
11. marts 2016 - 19:19 Der er 3 kommentarer

Data fra gammel, ødelagt iphone

For et par dage siden begyndte min iphone 4 at få problemer med at oplade, hvilket i sidste ende gjorde den umulig at redde. Da jeg er en IT-idiot, nåede jeg selvfølgelig ikke at tage nogen sikkerhedkopier på hverken itunes, eller icloud.

Nu har jeg så købt en iphone 5s, og klippet SIM-kortet fra 4'eren til (så det passer til 5s'eren). Der er dog hverken kontakter, billeder eller beskeder tilbage fra den gamle mobil, og som sagt havde jeg hverken lagt data på itunes eller icloud. Er der overhovedet muligt at få fat i de gamle data?

PS. Den gamle mobil kan ikke engang tænde.

På forhånd tak!
Avatar billede Blueeyez Mester
11. marts 2016 - 19:44 #1
der ligger ikke noget på sim kortet, da iphones bruger icloud.

du kan vel kontakte en iphone reperatør om det er muligt at redde data.. men det koster nok lidt og ingen garanti for at data kan reddes..

brug altid icloud!
Avatar billede Falkengulle Nybegynder
11. marts 2016 - 19:54 #2
Ja, det var også lidt det jeg frygtede, men tak for svaret uanset!
Avatar billede suryaferdy19 Nybegynder
12. marts 2016 - 09:45 #3
Spam

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin