Avatar billede nabih Praktikant
13. marts 2016 - 01:12 Der er 15 kommentarer

Install

Hej igen
Jeg har prøvet at formatere min computer og reinstaller windows7, det nået at jag skal vælge sproget,og satartet at indlæse filer. jeg har ventet i ca. 3 tlmer, det sket ikke noget.
M.V.H.  Nabih
Avatar billede 220661 Ekspert
13. marts 2016 - 09:33 #1
Hej Nabih.
Er det på den samme harddisk du installere på som kørte systemet før?
Er du sikker på dit medie du installerer fra er i orden?
Avatar billede 220661 Ekspert
13. marts 2016 - 10:45 #2
Hej Nabih. Vi fortsætter i tråden her. Du skal ikke oprette et nyt spørgsmål, når du svarer tilbage.

Skriv tilbage i kommentar, da svar er til løsninger og pointgivning :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
13. marts 2016 - 10:48 #3
Hvilket installations medie bruger du? Er det en original Windows dvd?
Avatar billede nabih Praktikant
13. marts 2016 - 23:23 #4
Hej
Jg har købt installations medie via internettet fra Kasperprivat2015@gmail, jeg har fået brugs veiledning og Product nøgle med, jeg tror det er kopi, jeg har brugt den flere gange, format og reinstall.
For 2 uge siden har jeg brugt den.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. marts 2016 - 16:06 #5
Vælger du at formatere det drev den skal installere Windows på?
Avatar billede nabih Praktikant
14. marts 2016 - 17:04 #6
Hej
Altso jeg tænder mens installations dvd er inde, så trykker jeg på f12,hvor jag skal til boot som viser hitschi------'og dvd-----,så vælger jeg dvd, så køre den,jeg trykker Install,så starter at kopi filer og ikke mere.jeg venter meget langtid,det sker ikke noget.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. marts 2016 - 17:16 #7
Avatar billede 220661 Ekspert
14. marts 2016 - 17:16 #8
PS Skriv tilbage i kommentar. Svar bruges normalt af hjælperne i forbindelse med pointgivning som tak for hjælpen.
Kun hvis du ikke får en løsning bruger du svar funktionen og selv accepterer dette svar.
Du kan her se hvordan man accepterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
når du forhåbentligt har fået løsningen :-)
Avatar billede nabih Praktikant
14. marts 2016 - 17:56 #9
Ja det er rigtigt jeg kommer hertil
Avatar billede 220661 Ekspert
14. marts 2016 - 18:15 #10
Når du vælger det drev du skal installere på, så burde du kunne vælge at formatere drevet før du installerer. Du burde også kunne indstille hvor stort det drev du vil installere på ved at vælge "ny" og oprette en partition til Windows. Igen så burde du kunne formatere drevet.

Husk at skrive tilbage i kommentar.
Svar bruges til pointgivning.
Avatar billede nabih Praktikant
14. marts 2016 - 23:03 #11
hej
unskyld jeg har glemt og skirve:
Ja det er rigtigt jeg kommer ikke hertil.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. marts 2016 - 16:05 #12
Er din brændte disk helt uden ridser?
Avatar billede nabih Praktikant
15. marts 2016 - 18:03 #13
Ja  den er I orden
Avatar billede 220661 Ekspert
15. marts 2016 - 20:30 #14
Hmm. Jeg havde nok så prøvet at slette/overskrive disk med tilfældig data, så der ikke var noget af det gamle tilbage. Det kunne måske hjælpe til det kom videre.
Hirens Boot cd har værktøjer til dette, så man ikke skal pille disken ud.

http://www.eksperten.dk/guide/1463

Hirens kører fra cd eller usb, og er ligeglad med hvad der er på harddisken.

Under harddisk tools kan du finde program til overskrivning af disken.

Har du filer du er bange om på disken skal de tages ud før du går igang. Starter du MiniXP kan du se filsystem på harddisken.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. april 2016 - 17:34 #15
Er du kommet videre??