Avatar billede Guldsmeden Juniormester
13. marts 2016 - 07:04 Der er 3 kommentarer

Kan ikke opgradere til Windows 10

Jeg har modtaget invitationen til at opgradere min Windows 7 til 10'eren,men når jeg efter endt installering trykker på start, sker ikke andet end at det blå logo kortvarigt viser sig, en cirkel bestående af prikker snurrer langsomt rundt - og så ikke mere. Har tændt og slukket mange gange, men med samme pauvre resultat.

Hvad gør jeg forkert?
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
13. marts 2016 - 07:30 #1
Har du prøvet at give den god tid? Første start kan tage et stykke tid - med sort skærm.
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2016 - 08:51 #2
#1 enig

Ellers prøv at nulstille update. Brug den til Windows 7.
https://support.microsoft.com/da-dk/kb/971058
Avatar billede Guldsmeden Juniormester
13. marts 2016 - 10:37 #3
Ja, har givet den særdeles god tid - mange timer faktisk...