Avatar billede larsmartin Praktikant
14. marts 2016 - 09:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Stacksporing: total crash på alle sider

Hej,
Min hjemmeside webbiography.com brød sammen lørdag og giver nedenstående fejl på alle sider.
Dvs jeg har testet en af siderne med en anden masterpage som så virker, så jeg kan jo næsten regne ud at det er på masterpagen at det går galt. Men jeg kan ikke greje hvor, så jeg er begyndt at bruge udelukkelse, men vil være glad for hjælp for det er i blinde, jeg søger.

Jeg kan se i en anden tråd herinde at det givetvis er et xml dokument, som går galt, men jeg synes ikke det fremgår hvilket. Må indrømme jeg har en del gratis løsninger som jo i princippet kan hente hvad som helst fra hvor som helst.

Tak for hjælpen
Venlig hilsen
Lars

'xmlns' is an unexpected token. The expected token is '='. Line 2, position 139.

Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.Xml.XmlException: 'xmlns' is an unexpected token. The expected token is '='. Line 2, position 139.

Source Error:

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.

Stack Trace:

[XmlException: 'xmlns' is an unexpected token. The expected token is '='. Line 2, position 139.]
  System.Xml.XmlTextReaderImpl.Throw(Exception e) +76
  System.Xml.XmlTextReaderImpl.Throw(String res, String[] args) +88
  System.Xml.XmlTextReaderImpl.ThrowUnexpectedToken(String expectedToken1, String expectedToken2) +167
  System.Xml.XmlTextReaderImpl.ParseAttributes() +3990376
  System.Xml.XmlTextReaderImpl.ParseElement() +343
  System.Xml.XmlTextReaderImpl.ParseDocumentContent() +302
  System.Xml.XmlTextReaderImpl.Read() +151
  System.Xml.XmlLoader.LoadNode(Boolean skipOverWhitespace) +58
  System.Xml.XmlLoader.LoadDocSequence(XmlDocument parentDoc) +20
  System.Xml.XmlLoader.Load(XmlDocument doc, XmlReader reader, Boolean preserveWhitespace) +129
  System.Xml.XmlDocument.Load(XmlReader reader) +108
  System.Web.UI.WebControls.XmlDataSource.PopulateXmlDocument(XmlDocument document, CacheDependency& dataCacheDependency, CacheDependency& transformCacheDependency) +445
  System.Web.UI.WebControls.XmlDataSource.GetXmlDocument() +153
  System.Web.UI.WebControls.XmlDataSourceView.ExecuteSelect(DataSourceSelectArguments arguments) +27
  System.Web.UI.WebControls.Repeater.GetData() +35
  System.Web.UI.WebControls.Repeater.CreateControlHierarchy(Boolean useDataSource) +220
  System.Web.UI.WebControls.Repeater.OnDataBinding(EventArgs e) +51
  System.Web.UI.WebControls.Repeater.DataBind() +75
  System.Web.UI.WebControls.Repeater.EnsureDataBound() +55
  System.Web.UI.WebControls.Repeater.OnPreRender(EventArgs e) +15
  System.Web.UI.Control.PreRenderRecursiveInternal() +80
  System.Web.UI.Control.PreRenderRecursiveInternal() +171
  System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +842
Avatar billede arne_v Ekspert
14. marts 2016 - 13:46 #1
Der er en fejl i linie 2 ("xmlns" i.s.f. "=") af en XML fil der forsoeges parset.

XML filen indeholder data som vises i en ASP.NET repeater.

Der kan vel ikke vaere saa mange muligheder det matcher dette.
Avatar billede larsmartin Praktikant
14. marts 2016 - 22:34 #2
Det hjalp at du lige sagde den blev vist i en repeater, selvom det virker jo meget logisk når du skriver det, for det står jo sådan set i stack sporingen...

Tak for svar, du kan smide et så skal du også få mere end tak:)
Venlig hilsen
Lars
Avatar billede arne_v Ekspert
14. marts 2016 - 22:42 #3
svar