Avatar billede kurdo Novice
15. marts 2016 - 22:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Google drive hvor langtid holder det?

"Hvis det lyder for godt til at være sandt, så er det højest sandsynligt også sådan"

ja det har jeg hørt om før og kender jeg godt, men jeg vil satse alligevel.

på ebay er der nogle der sælger adgang til Google drive på 30TB+ for 115kr. Det er fordi de har oprettet et firma/institut, og derefter kan de give 30TB til alle deres brugere. så langt er jeg kommet.

mit spørgsmål er så:
hvad så hvis manden/sælgeren en dag "lukker" sit institut, vil brugeren(mig) forblive eller bliver det lukket ned?

200point til den der kan finde en pålidelig kilde, der siger det ene eller andet, for jeg kan ikke finde noget selv.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. marts 2016 - 23:06 #1
Google Drive for work, eller hvad de nu kalder det, koster en månedlig pris:  https://apps.google.com/intx/en_uk/pricing.html  - så hvis man ikke fortsætter med at betale holder det vel op igen.
Avatar billede kurdo Novice
16. marts 2016 - 00:06 #2
Det er Google Education og sælger påstår den tilhører en universitet der har 12500 studerende. Spørgsmålet er dog om Google tjekker hvornår de studerende stoppe med at gå på sen universitet/derefter sletter det? Det er jeg ikke sikker på. :/ kan ikke rigtig finde bekræftelse
Avatar billede Stein90 Nybegynder
16. marts 2016 - 08:35 #3
Hvad med at kontakte google og spørge dem, da det jo er dem services er igennem?