Avatar billede hans01 Nybegynder
17. marts 2016 - 07:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hjælp til flytning af koloner fra en database til en anden.

Jeg er ved at flytte en wordpress side fra et domæne(host) til en anden.

Jeg har oprettet og konfigureret samme udgave af WP, på den nye server.

Nu skal jeg så flytte databasen fra den gamle server til den nye.

Database informationerne ikke er de samme på de to udgaver, får jeg en fejl når jeg eksporterer databasen fra den gamle server og importere til den nye.

Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede hans01 Nybegynder
17. marts 2016 - 07:48 #1
Jeg har fundet ud af det...lukker
17. marts 2016 - 16:38 #2
Hvad var så svaret?  Det kan være nogen af Ekspertens brugere har samme problem.