Avatar billede LISBEDSTED Nybegynder
25. marts 2016 - 09:43 Der er 1 kommentar

problemer med at åbne bestemte mail

Jeg har windows 10, siden jeg har lagt det ind får jeg ved bestemte mail
denne besked når jeg prøver at åbne disse mail(du skal bruge en ny app. for at kunde åbne denne http---søg efter en app. i windows store) det er sort snak for mig . Jeg her prøvet at gemme i Dokumenter og så åbne dem der, det går fint nok, men det problem var da ikke i windows 7.
der er også bestemte genveje på skrivebordet, vil jeg åbne dem får jeg samme meddelelse--er der nogen der kan hjælpe mig?--v.h. lis
Avatar billede karenj86 Nybegynder
25. marts 2016 - 13:57 #1
Hvis der er et sted du kan opdatere tjenesten, er der helt sikkert værd at prøve da det ofte lige mangler en opdatering for at kunne virke som det skal :)