Avatar billede 320i Nybegynder
29. marts 2016 - 02:29 Der er 2 kommentarer

gammel email

har en gammel emailkonto (live.dk) som jeg ikke har brugt i et par år som jeg ikke kan logge på,kan ikke besvare de spørgsmål outlook stiller.
Avatar billede Uvanga Ekspert
29. marts 2016 - 08:20 #1
Den er nok deaktiveret og lukket. Nogle udbydere lukker og slukker hvis der ikke er aktivitet i 3 måneder.
Avatar billede larsen45 Juniormester
29. marts 2016 - 09:57 #2
Live.dk lukkede for en del tid siden efterhånden.
Dem som havde sådan en email konto, fik e-mail´s et par gange omkring at de kunne med flytte den med over til outlook.com hvis de ønskede det.
Men da du ikke fik gjort dette, har de lukket din mail konto.
Idag kører de det sådan, at hvis du ikke har været aktiv på en mail konto i 12 måneder, har de ret til at lukke den ned. Det vil sige logge ind 1 gang år. Men om de faktisk gør det, er en anden sag, for jeg har hørt om folk som har haft længere perioder, hvor deres mail konto stadig var aktiv.

Men i dit tilfælde, så er der kun 1 vej, at oprette en ny mail adresse, og herefter se om du kan huske de fleste af dem som du har givet den adresse til, og oplyst om ny email.
Du kan naturligvis altid prøve at skrive til deres support, men det vil nok ikke gavne meget i din situation.

Forsat god dag.

Håber det gav dig svar på dit spørgsmål.