Avatar billede marcus009 Novice
03. april 2016 - 20:44 Der er 4 kommentarer

Iphone 4s

Hej allesammen
jeg har problemer med en iPhone 4s, jeg har skiftet bagcoveret, batteriet og frontskærmen, og den vil ikke starte se video via. linket jeg har lagt nedenunder håber på svar jeg kan bruge til noget.

Tak på forhånd
Med venlig hilsen
Marcus

https://youtu.be/GD6ikxp_Yq0
Avatar billede Blueeyez Mester
03. april 2016 - 21:35 #1
Hvad hvis du holder hjem knappen nede mens du sætter lightning kablet i og fortsat holder hjem knappen nede?
Avatar billede marcus009 Novice
03. april 2016 - 21:43 #2
Det vil jeg lige prøve imorgen skriver hvis det ikke virker
Avatar billede marcus009 Novice
08. april 2016 - 14:42 #3
Det virker stadig ikke jeg har en ny video som jeg kan sende over mail eller noget kan jeg få din mail
Avatar billede Blueeyez Mester
09. april 2016 - 18:19 #4
Hmm... mit bedste råd er så at du opsøger en der reparere iphones og så må det koste lidt..