Avatar billede Pen7a Nybegynder
06. april 2016 - 17:17 Der er 4 kommentarer

Flyt javascript?

Vi arbejder med https://www.transporteca.com/da , og sådan som det er lavet nu lægges javascript ind fordelt i hele sidens kildekode - ville det kunne svare sig at ændre siden så alt javascript ligger i bunden, og ville det gøre nogen mærkbar forskel?
Avatar billede phpnoob Novice
06. april 2016 - 17:46 #1
Hurtigst og mærkbar vil være sammen i bunden altså footeren.
Avatar billede tobrukDk Novice
09. april 2016 - 18:09 #2
Der er forskellig på Php og javascript.

Du har lagt dette emne ind i PHP.
Avatar billede Pen7a Nybegynder
21. april 2016 - 11:32 #3
Tak phpnoob. Vi ser på det med det samme. Er der nogle sider, der springer mere i øjnene end andre? Tak for din tid.
Avatar billede Pen7a Nybegynder
21. april 2016 - 11:33 #4
@tobrukDk Ah, ja. Beklager, det er en fejl nu du påpeger det