Avatar billede lassesvend Nybegynder
20. april 2016 - 08:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvilken harddisk skal jeg købe?

Hej Eksperter,

Min ene harddisk har det ikke så godt, og så kunne jeg også bare godt bruge noget mere plads. Så jeg skal have købt en ny harddisk, men synes det er lidt uoverskueligt lige at skulle finde den rigtige når der er så mange muligheder. Så jeg har brug for nogle foreslag, og hvem bedre at spørge end jer :)

Jeg skal bruge det som min nr. 2 harddisk, så jeg kommer til at ligge spil installationer, film, musik, min dropbox folder osv. på den.
Jeg tænker at skulle bruge ca. 4 TB, og så er jeg interesseret i at finde den mest pålidelige og hurtigste HDD til pengene. Kan se de ligger fra ca. 900,- og opefter.
Jeg har en standard stationær case, USB 3.0 og kører Windows 7.

Spørg endelig hvis i har brug for mere info.

Så hvilken harddisk bør jeg købe. Link gerne til evt. benchmarks/reviews.

På forhånd tak :D
Avatar billede lassesvend Nybegynder
21. april 2016 - 13:39 #1
Hmm.. Er Eksperten ved at være lidt død efterhånden?
Ærgerligt :(
Avatar billede lassesvend Nybegynder
05. maj 2016 - 15:53 #2
lukker