Avatar billede sebholm266 Novice
24. april 2016 - 19:17 Der er 1 kommentar

Færdigbyg vs. bygselv.

Hej mig budget er ca. 4000 og kunne godt tænke mig en gamer pc. Jeg er rimelig ligeglad om jeg selv har bygget den, så er det man kan sparer ved at bygge den selv, det værd?. Og kan man sparer meget på at købe brugte dele og hvad med risikoen?

Hvis i synes færdigbygget kan i komme med en forslag, hvis i synes bygselv så kan i se om det nedenunder er godt nok, eller selv komme med et bedre forslag.

Har fået et forslag til bygselv:

Intel Core i3 6100 processo

ASUS H110M-K bundkort

Gigabyte Geforce GTX 950 grafikkort

8GB Kingston ValueRAM 2133MHz DDR4 RAM

240GB Crucial BX200 SSD

Corsair VS450 strømforsyning

Aerocool V3X Advance Evil Black Edition kabinet:
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2016 - 12:07 #1
der dur ikke at have gtx kort, og så køre en i3
du skal op i en i5 og 7000 kr..