Avatar billede FCEcoUlv Juniormester
25. april 2016 - 15:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne/opdaterer excelfil

Jeg har en excel fil med VBA, som jeg ingen problemer har med at åbne og opdatere på min pc (Excel 2013)

Mine kollegaer der imod har store problemer (Excel 2010). Først skal de aktive indholdet og med det samme bliver de bedt om at logge på Office 365. Gør de ikke dette kommer der fejlmeddelelser på fejlmeddelelse og man kan ikke gøre andet end at lukke Excel igen.

Er der nogen her der kan komme med en løsning, så kollegaerne kan åbne og opdatere filen.

På forhånd tak
Avatar billede FCEcoUlv Juniormester
25. april 2016 - 15:12 #1
Kan informere om at de to fejlmeddeleser der kommer - og som bare kører i ring er:

1. "Filen kan ikke læses"

2. "Excel kan ikke opdatere en eller flere kæder i projektmappen. Hvis du vil opdatere kæderne, skal du åbne alle kædernes kildefiler (Klik på Rediger kæder under fanen Data). Tryk F9 for at sikre dig, at alle beregninger opdateres"
25. april 2016 - 15:25 #2
Har dine kolleger adgang til de filer, der er kæder til?
Avatar billede FCEcoUlv Juniormester
25. april 2016 - 19:07 #3
Ja, de har adgang og rettigheder til det samme som jeg