Avatar billede jjbirk Nybegynder
06. maj 2016 - 16:30 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Send formular og vedhæftning fra hjemmeside

Hejse.
Er der en venlig person der kan se hvorfor dette ikke virker

<?php

require 'swiftmailer/swift_required.php';

if ( ! empty($_POST))
{
    $buffer = '';

    $message = Swift_Message::newInstance()
        ->setSubject('Ansøgning om afholdelse af arrangement')
        // Afsenderadresse bør sættes til en e-mail-adresse der eksisterer,
        // på det domæne den sendes fra, for at minimere risikoen for at ryge i spam-filter.
        ->setFrom(['xxx@mail.dk' => 'Navn'])
        ->setTo('xx@mail.dk');  // Husk at skifte denne, så du modtager mailen.

    foreach ($_POST as $key => $val)
    {
        $buffer .= ucfirst($key) . ": $val\r\n\r\n";
    }

    foreach ($_FILES as $file)
    {
        $attachment = Swift_Attachment::fromPath($file['tmp_name'])
            ->setFilename($file['name']);
        $message->attach($attachment);
    }

    $message->setBody($buffer);

    // Det bedste er at bruge en SMTP-server direkte. Denne går ud fra at en er installeret på localhost:25.
    // Hvis det ikke virker, prøv da at fjerne udkommenteringen fra linjen under, så den i stedet bruger PHP's indbyggede mailer.
    $transport = Swift_SmtpTransport::newInstance('domæne');
    //$transport = Swift_MailTransport::newInstance();

    $mailer = Swift_Mailer::newInstance($transport);

    if ($mailer->send($message))
    {
        // Færdig. Du kan viderestille eller udskrive et 'ok' her.
    }
Avatar billede htx98i17 Professor
06. maj 2016 - 21:05 #1
Får du ikke nogle fejlmeddelelser?
Avatar billede jjbirk Nybegynder
06. maj 2016 - 21:07 #2
nej gør jeg ikke
Avatar billede htx98i17 Professor
06. maj 2016 - 21:12 #3
så kan jeg desværre ikke hjælpe dig, der er så mange bud og modspørgsmål, at det vil tage hele aftnen at skrive dem. Du bliver nødt til at give nogle informationer.
Avatar billede jjbirk Nybegynder
06. maj 2016 - 21:19 #4
ja svært da jeg ikke får nogen fejl.
Har sendt dig en mail her i gennem
Avatar billede jjbirk Nybegynder
06. maj 2016 - 21:45 #5
Ingen der kan hjælpe ??
Avatar billede jjbirk Nybegynder
06. maj 2016 - 23:39 #6
En der evt. kan hjælpe ???
ved ikke om der er noget her der kan hjælpe
http://www.texelate.co.uk/blog/post/56-send-an-email-attachment-with-php/

Skriv gerne mail til mig på johnsen@jajoh.dk

Så kan jeg forklare mere, og evt. give adgang til rasten af filerne via dropbos
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2016 - 07:57 #7
Er din servers firewall åben for trafik på relevante porte, fx 25 eller 587?
Avatar billede jjbirk Nybegynder
07. maj 2016 - 09:23 #8
Ja er de, har brugt en gammel formular tidligere den virket.
Avatar billede jjbirk Nybegynder
07. maj 2016 - 14:54 #9
Hmmm sket ingen der kan hjælpe......
Avatar billede jjbirk Nybegynder
09. maj 2016 - 22:05 #10
Hmmm mærkeligt der slet er nogle der kan/vil hjælpe med dette problem
Avatar billede jjbirk Nybegynder
12. maj 2016 - 20:09 #11
.......